بهکاران عرصه

شرکت بهکاران عرصه، نمایندگی تجهیزات شنوایی و تعادل

بهکاران عرصه

شرکت بهکاران عرصه، نمایندگی تجهیزات شنوایی و تعادل

قالب های سمعک خود را پرینت بگیرید!!

دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۱ ب.ظ

3shapes

 


شرکت بهکاران عرصه اولین شرکت ایرانی است که برای ساخت قالب های سمعک پشت گوشی و پوسته سمعک های داخل گوشی، از اسکنر و پرینترهای سه بعدی استفاده کرده است.

برای ساخت قالب و پوسته سمعک ها ابتدا همکاران شنوایی شناس از گوش افرادی که قصد استفاده از سمعک را دارند قالب اولیه می گیرند سپس قالب اولیه را به شرکت بهکاران ارسال می کنند، در شرکت بهکاران تکنسین های کارآزموده قالب های اولیه را پس از پردازشات مختصر در دستگاه اسکنر قرار داده و آن را به صورت سه بعدی اسکن می کنند.

پس از اسکن قالب، در نرم افزار پردازشات متناسب با نظر شنوایی شناس انجام می شود و تغییرات لازمه صورت می گیرد و در نهایت با دقت بسیار بالا توسط یکی از پیشرفته ترین و به روزترین پرینترهای سه بعدی حال حاضر ( 3 Shapes) قالب نهایی پرینت می شود و با سریعترین حالت ممکن به دست مشتری میرسد.

از جمله دلایلی که شرکت بهکاران از اسکن و پرینت سه بعدی برای ساخت قالب های خود استفاده می کند، بالاتر بودن دقت ساخت قالب ها و سریعتر بودن ساخت آن برای رسیدن به دست مشتری ها است.

 

"دپارتمان تحقیق و توسعه و آموزش"

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۰
Behkaran Arseh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی