بهکاران عرصه

شرکت بهکاران عرصه، نمایندگی تجهیزات شنوایی و تعادل

بهکاران عرصه

شرکت بهکاران عرصه، نمایندگی تجهیزات شنوایی و تعادل

اولین پست بهکاران

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۵ ب.ظ

به نام خدا

به وبلاگ رسمی شرکت بهکاران خوش آمدید.

از این پس بحث های معمول تر و همچنین آخرین اخبار مربوط به محصولات شرکت و نیز بحث و تبادل نظر راجع به آن ها در این وبلاگ منتشر می شود.

از همه اودیولوژیست های فعال و جستجوگر و همچنین همه کسانی که درباره شنوایی و تعادل به دنبال کسب اطلاعات هستند به شرکت در مباجث مربوطه دعوت به عمل می آوریم.

لازم به ذکر است که شرکت بهکاران عرصه از سال 80 شروع به فعالیت در زمینه واردات انواع سمعک اقدام نموده است و رفته رفته در گذر زمان فعالیت های خود را گسترش داده و تا به امروز نه تنها در زمینه تجهیزات شنوایی و تعادل بلکه در زمینه تجهیزات ارزیابی سیستم وستیبولی (بخشی از سیستم تعال) گام برداشته است و نمایندگی بسیاری از برند های معروف اروپایی و آمریکایی در ایران را بر عهده دارد که به مرور با آن ها آشنا می شویم.

در این وبلاگ سعی می شود علاوه بر معرفی جدیدترین محصولات روز دنیا، مباجث علمی مربوط به آن ها نیز مطرح شود تا در جهت پیشرفت علمی نیز گامی هر چند مختصر برداشته باشیم


"دپارتمان تحقیق توسعه و آموزش"


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۶
Behkaran Arseh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی